Umowy serwisowe:

W ramach obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej sprzedawanych przez nas urządzeń kopiująco – drukujących oferujemy Państwu pełną obsługę serwisową w fomie umowy serwisowej.

Ponieważ bardzo ważna jest dla nas również profesjonalna obsługa klientów po sprzedaży, proponujemy Państwu skorzystanie z trzech umów serwisowych, które oferują znacznie więcej niż zwykła gwarancja.

Szczególnej uwadze polecamy umowy serwisowe z opłatą za kopie, w ramach których klient płaci tylko za wykonane kopie, a wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzeń są po stronie serwisu Lobos. Dużą zaletą tego rozwiązania jest równomierny rozkład kosztów utrzymania urządzenia co znacznie ułatwia planowanie kosztów w firmie.

CHARAKTERYSTYKA PROPONOWANYCH UMÓW SERWISOWYCH:

1. Umowa serwisowa standard (USS):

- określona przez czas (od 36 do 60 miesięcy) lub limit kopii/wydruków (od 50 000 do 1 000 000 kopii). W ramach warunków gwarancyjnych wymagane są regularne przeglądy urządzeń a wszelkie usterki są realizowane na żądanie,
- na koszt klienta wymianie podlegają części zamienne, które naturalnie się zużywają i których żywotność jest krótsza niż przebieg gwarancyjny,
- w ramach umowy oferujemy krótki czas reakcji serwisu - do 12 godzin,
- czas naprawy do 48 godzin, w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze,
- w ramach umowy zapewniamy specjalne ceny na usługi serwisowe, materiały eksploatacyjne oraz części zamienne.

2. Umowa serwisowa z limitem kopii (USL):

- określona przez czas (od 36 do 60 miesięcy) lub limit kopii/wydruków (od 50 000 do 1 000 000 kopii),
- ustalamy miesięczny limit kopii, który objęty jest stałą zryczałtowaną opłatą serwisową, kopie wykonane powyżej limitu są rozliczane wg. ustalonej stawki,
- w ramach powyższych opłat zawarte są wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzenia tj. przeglądy, usługi serwisowe, wymiany części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych itp.,
- w ramach umowy oferujemy krótki czas reakcji serwisu do 12 godzin,
- czas naprawy do 48 godzin, w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze.

3. Umowa serwisowa bez limitu kopii (USN):

- określona przez czas (od 36 do 60 miesięcy) lub limit kopii/wydruków (od 50 000 do 1 000 000 kopii),
- brak miesięcznego limitu kopii, każda wykonana kopia rozliczana wg. ustalonej stawki,
- w ramach opłat za kopie zawarte są wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzenia tj. przeglądy, usługi serwisowe, wymiany części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych itp.,
- w ramach umowy oferujemy krótki czas reakcji serwisu do 12 godzin, czas naprawy do 48 godzin,
- w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze.
 
Zamknij
dodawanie produktu...

zobacz wszystkie oferty »

Przejdź do koszyka

Kontynuuj zakupy »