Audyt kosztów druku i obiegu dokumentów:

Dbanie o koszty i racjonalne dysponowanie finansami firmy staje się coraz istotniejszym elementem zarządzania. Często zdarza się tak, że gospodarka urządzeniami w firmie wymyka się spod kontroli, różne osoby czy działy kupują różne urządzenia i zdarza się tak, że niekoniecznie odpowiadające faktycznym potrzebom użytkowników, kto inny kupuje kto inny użytkuje i sprawuje opiekę nad urządzeniem, należy pamiętać o zakupach materiałów eksploatacyjnych i składaniu zleceń serwisowych – co przy dużej ilości urządzeń wielu producentów powoduje bardzo duże koszty logistyczne, jak również eksploatacyjne itp. A to tylko niektóre z możliwych sytuacji w których pracownicy firmy mają mnóstwo dodatkowych obciążeń.

Pierwszym krokiem do zdiagnozowania aktualnej sytuacji jest przeprowadzenie audytu druku. Dzięki niemu nasi specjaliści przygotują dla Państwa pełną analizę kosztów druku w Waszej firmie. Analizie poddane zostaną wszystkie urządzenia drukujące w zadanym okresie czasu. Efektem audytu jest raport zawierający zestawienie wykonanych nakładów i kosztów z podziałem na urządzenia, rodzaj wydruku, poziom zużycia materiałów eksploatacyjnych itp.

Niewątpliwe zalety tego rozwiązania to:

- szybkie i bezproblemowe przeprowadzenie analizy kosztów druku wszystkich urządzeń drukujących w miejscu użytkowania,
- pełny raport z przeprowadzonego audytu z rozbiciem na poszczególne urządzenia i poziom ich obciążeń,
- wskazanie potencjalnych obszarów możliwych do uzyskania oszczędności w druku i optymalnego wykorzystania funkcjonalności sieciowych urządzeń.

Na Państwa życzenie przygotujemy również ofertę zawierającą proponowane rozwiązania dla uzyskania oszczędności. Jeśli do dwóch miesięcy po przeprowadzeniu audytu zdecydują się Państwo na skorzystanie z naszej oferty zwrócimy Państwu 100% kosztów audytu!

Zamów audyt pod adresem: audytdruku@lobos.pl
 
Zamknij
dodawanie produktu...

zobacz wszystkie oferty »

Przejdź do koszyka

Kontynuuj zakupy »