Konserwacja serwerów
od 31.03.2017 14:00 do 01.04.2017 12:00

W podanych godzinach zostaną zatrzymane serwery www oraz mailowy.
Zarządzanie zakupami w twojej firmie Lobos

Zarządzanie zakupami dla firm


Zarządzanie zakupami dla firm


To nowoczesne ( bezpłatne ) rozwiązanie dla firm gwarantujące łatwe dokonywanie zakupów i pełną kontrolę wydatków zakupów biurowych na poziomie:

- firmy
- oddziału
- działu/MPK
- pracownika

Oszczędzasz swój czas! Już nigdy nie zapomnisz o wysłaniu zamówienia.
System umożliwia Ci tworzenie zestawień produktów w postaci list zakupowych/mini koszyków, które zamawiasz najczęściej i nie chcesz za każdym razem korzystać z katalogu produktów aby je znaleźć.
Dodatkowo możesz skorzystać z automatu umożliwiającego przypomnienie o konieczności wysłania zamówienia z listy.

Automat umożliwi Ci również przekształcenie zestawienia z określonej listy w zamówienie i przesłanie do nas w zadanym przez Ciebie terminie.

Łatwo planujesz budżet!
Dzięki historii zakupów ( historia zamówień i historia faktur ) podglądasz wszystkie wysłane przez siebie ( lub uprawnione osoby zamówienia ), wraz z informacją o asortymencie i koszcie.

System generuje potrzebne Ci raporty!
Dzięki raportom masz możliwość podglądu i analizy struktury wydatków za zamówione produkty.

Nie robisz wszystkiego sam, zlecasz to innym!
Nadajesz indywidualne loginy wybranym pracownikom w zależności od potrzeb działów, w których pracują lub które reprezentują.

Otrzymujesz pełną kontrolę nad zakupami i wydatkami!
Masz możliwość tworzenia struktury firmy i przydzielenia poszczególnym pracownikom limitów asortymentowych, ilościowych, oraz kwotowych w zakresie którym mogą dokonywać zakupów.

To Ty decydujesz o wysłaniu zamówienia, po uprzednim przygotowaniu go przez poszczególnych pracowników w zależności od stopnia nadanych im uprawnień i ograniczeń. Przeglądasz zamówienia, korygujesz, akceptujesz lub odrzucasz.

 
Zamknij
dodawanie produktu...

zobacz wszystkie oferty »

Przejdź do koszyka

Kontynuuj zakupy »