Od zszywki poprzez projektory aż po wygodne meble. Wszystko, co potrzebne do biura w jednym miejscu.
Funkcjonalna podłoga to taka, którą łatwo wyczyścisz, nie blokuje kółek krzeseł obrotowych, nie sprawia problemów oraz... nie hałasuje. Wykładzina do biura musi spełniać kilka funkcji jednocześnie. Oczywiście włókna z jakich jest wykonana czy sposób montażu też są istotne. Na rynku znajdziemy zarówno wykładziny dywanowe, jak i elastyczne - wytwarzane z surowców naturalnych i sztucznych. Te z włókien naturalnych są łatwe do utrzymania w czystości, a do tego mniej się elektryzują, dzięki czemu słabiej przyciągają brud. Warto postawić na pewne i sprawdzone marki, aby mieć gwarancję najwyższej jakości. Wybierając wykładzinę do firmy zwróć uwagę na certyfikaty, jak na przykład przeciwpożarowy czy antystatyczny oraz na okres gwarancji. Dzięki temu zyskasz pewność, że dokonałeś dobrego zakupu na lata. Dodatkowo wykładzina podłogowa może także pomóc Ci wyciszyć wnętrze. Spora część produktów potrafi pochłaniać dźwięki i wyciszać kroki, które przecież mogą rozpraszać pracowników podczas wykonywanych obowiązków. Zanim zdecydujesz się na zakup wykładziny do biura weź pod uwagę natężenie ruchu. Warto także zapytać eksperta o radę. Otrzymasz profesjonalne wskazówki, jaki rodzaj, klasę, materiał, splot, gramaturę, czy sposób cięcia wybrać. Korzystaj z doświadczenia innych i bądź w pełni zadowolony!
Nowoczesne biura w większości aranżowane są tak, aby jak najbardziej ułatwiać pracownikom komunikację, wymianę informacji i integrację. To najczęściej oznacza przestrzenie open space. Dzielenie jednej powierzchni przez sporą liczbę osób nieuchronnie powoduje hałas i ciągły szum. To z kolei wpływa na koncentrację i produktywność pracowników. Świetnym rozwiązaniem tego problemu okazują się ścianki akustyczne. Dzięki nim łatwo podzielisz biurową przestrzeń wyznaczając strefy ciszy i swobodnej rozmowy. Panele wygłuszające możesz także postawić między biurkami pracowników, aby zapewnić im pracę w skupieniu.
Badania potwierdzają, że wraz ze zwiększonym poziomem hałasu wzrasta poziom stresu u pracowników. To z kolei przekłada się na poważniejsze problemy, nie tylko zdrowotne. Korzystając z realizacji fit out możesz postawić panele akustyczne w konkretnym miejscu. Możesz też zdecydować się na mobilne ścianki, które można z łatwością przesuwać. Dobrym pomysłem jest także wygłuszenie sali konferencyjnej tak, aby podczas ważnego szkolenia czy prezentacji zewnętrze hałasy nie rozpraszały słuchaczy.
Jesteś projektantem, architektem, designerem? Szukasz inspiracji i partnera, który Cię doceni? Dobrze trafiłeś!
Z nami:
- wybierzesz najlepsze rozwiązania dla wyjątkowych klientów - meble, wykładziny i dodatki,
- otrzymasz wsparcie projektowe i kosztorysowe ze strony naszych fachowców - architektów i opiekunów handlowych,
- ustalisz atrakcyjne warunki współpracy według indywidualnych potrzeb,
- masz możliwość współpracy z 8 oddziałami na terenie całej Polski.
Sprawdź, co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy.
Funkcjonalna podłoga to taka, którą łatwo wyczyścisz, nie blokuje kółek krzeseł obrotowych, nie sprawia problemów oraz... nie hałasuje. Wykładzina do biura musi spełniać kilka funkcji jednocześnie. Oczywiście włókna z jakich jest wykonana czy sposób montażu też są istotne. Na rynku znajdziemy zarówno wykładziny dywanowe, jak i elastyczne - wytwarzane z surowców naturalnych i sztucznych. Te z włókien naturalnych są łatwe do utrzymania w czystości, a do tego mniej się elektryzują, dzięki czemu słabiej przyciągają brud. Warto postawić na pewne i sprawdzone marki, aby mieć gwarancję najwyższej jakości. Wybierając wykładzinę do firmy zwróć uwagę na certyfikaty, jak na przykład przeciwpożarowy czy antystatyczny oraz na okres gwarancji. Dzięki temu zyskasz pewność, że dokonałeś dobrego zakupu na lata. Dodatkowo wykładzina podłogowa może także pomóc Ci wyciszyć wnętrze. Spora część produktów potrafi pochłaniać dźwięki i wyciszać kroki, które przecież mogą rozpraszać pracowników podczas wykonywanych obowiązków. Zanim zdecydujesz się na zakup wykładziny do biura weź pod uwagę natężenie ruchu. Warto także zapytać eksperta o radę. Otrzymasz profesjonalne wskazówki, jaki rodzaj, klasę, materiał, splot, gramaturę, czy sposób cięcia wybrać. Korzystaj z doświadczenia innych i bądź w pełni zadowolony!
Nowoczesne biura w większości aranżowane są tak, aby jak najbardziej ułatwiać pracownikom komunikację, wymianę informacji i integrację. To najczęściej oznacza przestrzenie open space. Dzielenie jednej powierzchni przez sporą liczbę osób nieuchronnie powoduje hałas i ciągły szum. To z kolei wpływa na koncentrację i produktywność pracowników. Świetnym rozwiązaniem tego problemu okazują się ścianki akustyczne. Dzięki nim łatwo podzielisz biurową przestrzeń wyznaczając strefy ciszy i swobodnej rozmowy. Panele wygłuszające możesz także postawić między biurkami pracowników, aby zapewnić im pracę w skupieniu.
Badania potwierdzają, że wraz ze zwiększonym poziomem hałasu wzrasta poziom stresu u pracowników. To z kolei przekłada się na poważniejsze problemy, nie tylko zdrowotne. Korzystając z realizacji fit out możesz postawić panele akustyczne w konkretnym miejscu. Możesz też zdecydować się na mobilne ścianki, które można z łatwością przesuwać. Dobrym pomysłem jest także wygłuszenie sali konferencyjnej tak, aby podczas ważnego szkolenia czy prezentacji zewnętrze hałasy nie rozpraszały słuchaczy.